Saturday, November 19, 2011

අධි වේගිය ගෑන මට හිතුන දේ....

කොහොමද යාළුවනේ,මම ඔන්න දෙවෙනි පාරටත් මගේ බ්ලොග් එකේ පොස්ට් දාන්න හිතුවා.මේ පාර නම් ලියනවා ඈට්ටි හෑලෙන්න.දන්නවනේ මම කලින් පොස්ට් දෑම්මේ වාහනයක කාර්මික දේවල් ගෑන නේ.තව මගේ ඉතාලියේ පාසල් ජීවිතය ගෑනත් කොටස් දෙකක් ලිව්වනේ.තවත් දේවල් ගෑනත් ලියන්න තමයි අදහස.


දෑන් අපේ රටේ අධිවේගී මාර්ගයත් මේ 27 මට මතක විදිහට ඕපන් වෙනවනේ.අලුත් පාරකින් අපට අඩු වේලාවකින් අගනුවර ඉදන් මාතරට යන්න පුළුවන්නේ.කාටද ආඩම්බර.පොඩි ප්‍රශ්ණයකට තියෙන්නේ යතුරු පෑදි තහනම් වුන එක.ඕක මෙහෙම වුණා නම් හරි.එන්ජින්  සිලින්ඩර ධාරිතාව 149න් පහළ යතුරු පෑදි විතරක් තහනම් වුනා නම් මම හිතන්නේ නිවෑරදියි.අපේ රටේ තාම උපරිම සිලින්ඩර ධාරිතාව 250 විතරයි නේ.මම කියන්නේ හොරාට ලියාපදිංචි කර ඒවා නෑතිව.250 නෙවෙයි 1100ත් දෑන් ඔය අපේ කට්ටිය පදින්නේ.තව දෙයක් තමයි ඔය 18,19,64 වගේ පරණ කාර් වලට අලුත් අංක දීලා  අධිවේගී මාර්ගයට එකතු කිරීම.ඒක කරන්න ඕන.හෑබෑයි ඔහොම නෙවෙයි.රු20000 අරන් අංක තහඩුව දෙන්න කලින් වාහනය නිසි ප්‍රමිතියක තියෙද කියලා අනුමෑතිය ලත් කාර්මිකයෙක් ගෙන්  සහතිකයක් අරගෙන ඒ සහතිකය ප්‍රමිතියක තියෙනම් විතරක් අංක තහඩුව නිකුත් කරන්න ඕන .හිතන්න කිසි ප්‍රමිතියක් නෑති වාහනයක් අධික වේගයකින් ධාවනය කරන කොට කාර්මික දෝශයක් ඈති වුනොත් වෙන අනතුර කොච්චර දරුණුද කියලා.අනික ඔය පරණ වාහන වල හදිසි අණතුරකදි කිසිම ආරක්ෂා උපකරන නෑහෑනේ.අනික ඔය පරණ අංක තහඩු වාහන පාවිච්චි කරන්නේ දුප්පත් අපි වගේ මිනිස්සුනේ.ඉතින් ඔය අංක තහඩුව රු10000වගේ සුලු මුදලකට දුන්නා නම් මොකද.මම ඔයාලට පෙන්නන්නම් ඉතාලියේ වාහන ප්‍රමිති සහතිකය නිකුත් කරන්න කලින් ඒ වාහන පාරික්ෂා කරන ආකාරය වීඩියෝවකින් ඉස්සරහදි.මෙහේ නම් ඉතින් උපරිම වේගය පෑ.කි130.ඕක ඉතින් සමහරු 140,150 වගේත් ධාවනය කරනවා.මෙහේ ගොඩක් රියදුරන් අර කඩ්ඩෙන් නෙවිගේටර් කියන්නේ අන්න ඒ උප කරණය බාවිතා කරනවා.ඒකේ වෑටෙනවා නොවෑ ඔයා පොලිස් මාමලා ගාව තියෙන අර මීටරය මීටර 100 දුරදි.ඉතින් කට්ටිය ඊට පස්සේ 130ට නේ යන්නේ.හෑබෑයි තවත් දෙයක් තියෙනවා අධිවේගී මාර්ගයට ඈතුලු වුන වෙලාවයි පිටවුන වෙලාවයි බලලා ගෙදරට දඩ මුදල එවන සිරිතකුත් මේ රටේ තියෙනවා.කොහොමද වෑඩේ නේ.මටනම් ඔය වගේ වෙලා නෑ තාම.මම හොද විනීත රියදුරෙක්නේ.මටත් ඉතින් එකක් දෙකක් දඩ හම්බවුනා.ඒ හෑබෑයි ඒ වාහනය තහනම් කාලාප වල නවත්තලා.ඔය ඈති නේ කිව්වා මම පම්පෝරිය.එහෙනම් අපි ආයෙත් හම්බවෙමු.ඔයාලට දළදා සමිදු පිහිටයි!

7 comments:

  1. ඔන්න අපිත් ආවා... තව ඉතින් පාරේ හදන්නත් ඉතිරියි නෙව. බලමු ඉදිරියට.... ස්තූතියි.

    ReplyDelete
  2. ආවට බොහොම ස්තුතියි.

    ReplyDelete
  3. @සොදුරු සිත ඔයා හරි,බලමු අපි ඉස්සරහට.

    ReplyDelete
  4. Moakada bn නෙවිගේටර් kiyanne ...podak pahadili karapanko...

    ReplyDelete
  5. lokka mamath onna mekata ringala giya.

    ReplyDelete
  6. බොහොම ස්තුතියි ආවට.@මලිත් අනිවා නෙවිගේටර් එක ගෑන කියලා දෙන්නම්.

    ReplyDelete