Sunday, June 26, 2011

මම ඉතාලියේ ඉස්කොලේ ගිය හෑටි

මම මගේ නම පොඩි උන තෑන ඉදලා පටන් ගන්නම් කෝ....
මගේ සම්පුර්ණ නම තමයි ගල්මන්ගොඩ ගුරුගේ උෂාන් නුවන්ත.ඕක පොඩි කරලා තමා නුවන්ත ගුරුගේ උනේ.මම ලංකාවේ තමා සම්පුර්ණ නම පාවිච්චි කලේ.ඕක ඉතින් පිට රටකට ආවහම වෙනස් කොරන්න උනා.මොනවා කරන්නද.ස්ටය්ල් එකට නම් නෙවෙයි ඕන්.නම වෙනස් කලේ ඈයිද කියලත් කියන්නම්. මම ඉතින් මෙහෙ ඈවිල්ලත් නිකන් හිටියේ නෑ ඔන්න කිව්වා(ඉන්න දුන්නෙ නෑ).අපේ අප්පොච්චි මෙලෝ හසරක් නොඩන්න  මාව දැම්මේ නෑතේ ඉස්කොලේ කට.කිරි අප්පට බල්ලො පෑනපි කිව්වලු.හරියටම මම මේ ඉතාලියට ඈවිත් මස 2.මට එතකොට වයස  16ක් විතර.ඒ කියන්නෙ මම ඕලෙවල් ලියන වර්ශයේ.2008.ඉතින් ඔය ඉස්කොලේ සෑප්තැම්බර් 28 පටන් ගත්ත නොවෑ.මෙහෙ ඉස්කොල අලුත් අවුරුද්දක් පටන් ගන්නෙ සෑප්තැම්බර් නොවෑ.නිවාඩු දෙන්නේ ජුනි.කොහොමද නිවාඩුව.හරි හරි නිවාඩු පස්සෙ බෑරියේ.  ඉතින් මම ඕකට ගිය දොස්තර කෙනෙක් වෙන්නෙ නෙවේයි ඔන්න.මම ගියේ කාර්මික ඉස්කොලේ කට.වෑල්ඩින් වෑඩ,ලියවන පට්ටල් වෑඩ,වයරින් වෑඩ,වාහන වෑඩ ඔය වගෙ වෑඩ ගොඩයි. මොනවා කරන්නද අපි මොකෝ ලංකාවේදි හැම දාම ඉස්කොලේ ගිය එකක් යෑ.අනික මට පස් වරක් වත් බෑරි කොට මොන දොස්තරද.ඉතින් මම පටන් ගන්නම් ඉස්කොලේ මුල්ම දවසේ ඉදන්.
ඔන්න ඉතින් මම උදේ පන්දර 6ට නෑගිටලා මුන එහෙම හොදගෙන ලෑහෑස්ති වෙලා 7.30 වෙනකොට ගියා ඉස්කොලේට.ඉතින් ඉස්කොලේ පටන් ගන්නේ 7.45ට.තව වේලාත් තියනවා.ඉස්සරහා බන්කු ටිකක් දාල තිබුනා.ඉතින් මමත් ගිහින් වාඩි උනා ඔය එකකින්.බෑලුව වට පිට මොන අපේ රටේ යකෙක් පේන්නවත් නෑ.මගෙ ඈස් 2ක නෑවතුනා එක තෑනක. අම්මට හුඩු ඉන්නවා එකෙක් කලුවට කලුවේ දිලිසි දිලිසි(අපේ පාට).ගිය ලගට කිට්ටු කරලා දන්න වචන 2ක 3න අමුනලා දෑම්ම ටොකක්.මෙන්න ඌ ඊටපස්සෙ මගෙ මුන දිහ බලන් ඉදපි.අප්පට හුඩු මට වෑරඩුන වත් ද.ගියා පත්තකට.ගත්තා බෑග් එකේ තිබ්බ පොත. පෙරලලා බෑලුවා.දුන්නු ටොකත් හරි.මොකො උනේ.ගිහින් වාඩි උනා කලින් වාඩි උන තෑනම.ඔන්න මට ඈහුනා ටාන් ටාන් ගාලා මොකක් වදිනවා.ටික වෙලාවකින් කට්ටිය ඔක්කොම යනවා දොරක් ගවට.මමත් නගිට්ට උන්නු තෑනින්.ගිය බලන්න මොකක් ද වෙන්නෙ කියලා බලන්න.කට්ටිය පොර කාකා ඉස්සරහ තිබුනු දොරින් ඈතුල් වෙනවා.මමත් ඉතින් ගිය මොඩ කමට ඔය කට්ටියටම එකතු වේලා ඔය දොරින් ඈතුලු උනා වෙන දෙයක් වෙන්න කියලා.ඈතුලෙ පුටු වගයක් ලස්සනට තියලා ඒ වගෙ ඈතුලු වෙන කට්ටිය වාඩි වෙනවා.මමත් ඉතින් ගඩ්ස් දාල ගිහින් 2වෙනි පෙලේ පුටුවක වාඩි උනා.ඊට පස්සෙ තමා මම දෑන ගත්තේ රෑස්වීමක් කියලා.මමත් ඉතින් දන්න එකා වගේ කියන එවා අහගෙන හිටිය.හෑබයි සිහි බුද්දියෙන්.අනික් කට්ටිය හිනා වෙනකොට මමත් හිනා උනා.අත්පුඩි ගහන කොට මුලු වෙරියම දාල උපරිම හයියෙන් ගෑහුවා.නෑත්නම් හිතයි මම අන්ද  ගොලු බිරි මඩමෙන් ඈවිත් කියලා.කාර්ඩ් එක බේර ගන්නත් එපෑයි.ඉතින් ඔය රෑස්වීම දවල් 1 වෙනකම් තිබුනා.පෑයක් රෑස්වීම විනාඩි 15ක් විවේකය..කිව්ව දේවල් නම් මම අදටත් දන්නෙ නෑහෑ.බෑග් ඒකේ තිබ්බ ඒව ටික කාලා මම 1.30 වෙන කොට ගෙදරත් ඈවිත් දවල් වේලත් වෑලදුවා.ඉතින් ඔහොම තමයි පලවෙනි දවස ගෙව්නේ.දෙවනි පොස්ට් එකෙන් අනිත් විස්තර ටික කියන්නම්.එතකන් ඔයාලට බුදු සරණයි!
මේ මගේ  පලවෙනි පොස්ට් එක යාලුවනේ,වෑරදි ගොඩක් ඈති.පුලුවන් නම් සාමාව දෙන්න.

5 comments:

  1. එලැ එලැ.. මචෝ........ දිගුගමනකට මෙවුව පතනවා ඔන්....

    ReplyDelete
  2. අම්මා ඔය ලියලා තියෙනේ එලටම :D දිගටම ලියමු එල කිරි...

    ReplyDelete
  3. ලියන්නකො දිගටම.හැබෑට මොකවත්ම තේරුනේ නැද්ද? :O

    ReplyDelete
  4. @ all බොහොම ස්තුතියි.

    @නදී ආයෙත් මොනවා අහනවද.මේලෝ හසරක් තේරුනේ නෑහෑ.හරියට අලුතින් ඉපදිලා බහ තේරුවා වගේ...

    ReplyDelete
  5. මරුනෙ දිගටම ලියපන් සහෝ

    ReplyDelete